varm sommardag.. med jobb

Idag så har det varit jättebra väder, vilket det varit hela veckan. Jag har jobbat i 2 dagar nu & det är hur tråkigt som helst!! Idag så målade jag & Emelie på en vägg som hade blivit helt svartfläckig, min tröja blev förstörd (självklart med min vanliga tur), sen så fick vi städa & sortera papper & till sist så fick vi snygga till det i några skåp. Toppen dag, eller hur ??!! *host* Nu är det besämt, mamma ska vara i Australien på min födelsedag, taskigt tycker jag men det är typ väldigt viktigt så jag får väl leva med det. Hon ska vara borta i typ en vecka.. Jaja, bara jag inte behöver vänta med att öppna mina presenter så är jag nöjd xD. Imorgon så är det sista jobbdagen på ett tag, efteråt så ska jag kanske vara med Amanda (ifall jag inte slutar för sent).
Har ni smakat den nya marabou chokladen ?! Den med jordgubbsbitar i, den är jättegod!! Smaka den, är mitt tips :p. Klockan är halv sju & mina föräldrar är & handlar för dom har inte bestämt vad vi ska äta för middag xD, jag vill ha enchiladas för att jag inte kommer att få det på min födelsedag eftersom det bara är mamma som kan laga det. Ifall vi ska äta det så blir det imorgon säger dom, jag hoppas att det inte blir fläskfilé eller något.. Jag hatar verkligen det!! Eftersom pappa inte kan laga enchiladas så ska vi äta på någon resturang på min födelsedag, ja gfår välja vilken jag vill!! Ni får inte glömma att gratta mig 2 juli för då blir jag en tonåring!
Jag kan inte fatta att jag ska börja i sjuan den kommande terminen, dessutom så kommer det att börja en massa wannabe fjortisar från min gamla skola. Hela sexan har gått så fort, förutom Timos lektioner förstås.. Jag slipper ha honom som mentor nu för att han har fått så mycket klagomål om att han svär & gör illa oss. Men jag blir fortfarande tvungen att ha honom som biologi & träslöjdslärare, fyfan asso.. dom borde verkligen sparka honom! INGEN gillar honom men det är han för trög för att förstå, men han fattade nog att jag inte gillade honom när jag & Agnes gick till rektorn & klagade. En sak är iallafall klar, han gillar absolut inte mig, vilket jag är väldigt glad över!! Nu så ska jag logga ut, ses!

Kram*
Jag när jag sommarjobbade förra året :PSnyggt va ? Man måste ha en sån där mössa inne på lagret XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0