Världen i sorg

Flera miljoner sörjer förlusten av Michael Jackson, jag är en av dom. Jag tycker att han är den största stjärnan genom tiderna, han är borta men ändå inte.. Vi har så många minnen av honom så att vi inte kan glömma. Pågrund av alla minnen så känns det inte riktigt som att han är borta, förevigt.. Hans familj tror att han fick hjärtstillestånd pga. överdos av medicin. Han tog många mediciner för att tillfriskna till den stora comebacken. En av dom värsta grejerna (förutom att världens älskling dog) är att 3 barn har förlorat sin pappa. Jag vet inte vad jag skulle göra ifall jag var 11 år & förlorat min pappa, jag skulle få ett hemskt liv. Jag såg på aftonbladets hemsida när Michaels bror lämnade dödsbeskedet inför pressen, jag började gråta. Jag tycker att det är så hemskt. Jag kollade också på cnn (för första gången) för att dom pratade om Michaels liv, dessutom så tittar jag på hans musikvideor på youtube. Det här påverkade mig mer än jag trodde att det skulle göra, när det väl är borta så inser man hur mycket man älskar det.. så är det alltid.
Vila i frid Michael, vi älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0