''vilken pervers jävel''

Igår så var jag med Tove en liten stund, vi åkte till t-centralen för att hon skulle köpa lite saker. Men iallafall, när vi skulle åka hem så kom en mexican fram & frågade vad klockan var. Tove svarade & vi fortsatte gå. Sen så kom han fram igen & började prata med oss, jag lyssnade utan stod bara där, sen när vi sa att vi måste gå så pussade han oss på kinderna. Men han fortsatte prata med Tove xd. Sen så började han pussa henne på halsen, kinderna & så, några 17 åringar som gick förbi & såg vad som pågick mumlade till varandra ''vilken pervers jävel''. Jag sa att vi  måste gå men han vägrade sluta. Tove försökte få bort honom flera gånger men det gick inte något vidare, idiot som jag är stod bara & stirrade förvånat. Sen när han försökte hångla med henne så knuffade hon honom så att han vart tvungen att ta ett steg bakåt & så sa hon att vi måste gå. När han ville säga ''hej då'' så gick Tove bara & vi skyndade oss till tunnelbanan. Jag är så glad att det inte var jag som vart utsatt för det där för jag blev ganska äcklad eftersom han var runt 25 år. Tove vart också äcklad (såklart), usch vad jag tycker synd om henne. Hon gick av vid Fridhemsplan & jag fortsatte vidare. Jag skrev den här texten igår men den försvann tyvärr, jag läste bara snabbt igenom förstasidan så jag tänkte inte på att det stod att '' texterna hamnar i utkast ''. Men hela min text försvann O.o. Nu ska jag lägga in en gammal bild på mig & Tove (för jag har inga nya). Tove är brunetten :D.

Kram*
Tove är brunetten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0