Utflyktsdag

Heej alla! Jag måste säga att den här dagen var den mest misslyckade på länge! Vi åkte till tekniska museét för att Timo & Helena (mina mentorer) vägrade låta oss ha en studiedag & sedan gå på grönan på eftermiddagen med hela klassen, dom är inte särskilt omtyckta xD. Jag fattar inte meningen med att åka till tekniska, det är inte direkt roligt att vara där i 4 timmar.. När vi skulle åka hem så hade Marie tappat bort sin väska så vi fick vänta ytterligare 30 minuter innan  vi kunde gå, dom som jobbade där hade hittat väskan. Jag & Freja höll på att dö, så tråkigt var det! När jag äntligen kom hem så var jag inte på så bra humör så jag satte mig & spelade sims xd (nördvarning). Eller först ringde jag Tove men hon gjorde ett prov så jag störde henne lite xD, hon fick inte göra något efteråt för att hon hade varit borta så mycket så hon var tvungen att vara hemma. Så jag började spela, jag messade också med Freja som också spelade sims :D. Varken jag eller Freja har skaffat 3:an än (tyvärr) så vi får nöja oss med den gamla vanliga 2:an med alla extra sims. Gud vad jag längtar till 2 juli :D, då slipper jag 2:an!! Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt sims snack ;). Ha en bra fredag kväll!
PS: Gammal tröja, jag går inte i den skolan längre :)

//Många kramar Josefine

Kommentarer
Postat av: sammy

hejsan du är super snygg

2009-06-06 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0