The Sims 3

Heej alla, jag antar att många har hört att The Sims 3 kommer ut imorgon, 4 juni?! Jag är en sån som spelar sims i perioder, en vecka är jag beroende & en anna vecka så vill jag inte spela alls. Det är ganska konstigt jag vet :p. Imorgon så kommer The Sims 3 ut i butik! Jag har väntat i en evighet!! Jag kommer tyvärr inte få spela det förrän 2 juli eftersom det är min födelsedag då. 3:an verkar så mycket bättre än 2:an eftersom nu kommer man att ha mer frihet, man kan besöka grannarna istället för att dom bara kan besöka en själv. Nu så kommer man till- och med att kunna ändra allt på hela kroppen själv, inte bara smal eller normal som jag kallar det. Gud vad jag längtar till min födelsedag.. Man kommer att kunna göra unika simmar som inte liknar något annat, riktigt kul tycker jag! Jag är en sån där typisk sims nörd som älskar det & när jag väl spelar så tänker jag inte på något annat, världen utanför finns inte xD. Jag går inte runt & pratar om att jag spelar sims men jag skämms inte för det heller, jag tycker att dom får veta men man går inte direkt runt & skryter om det. Jag tror att många av mina kompisar tycker att det är töntigt & min syrra fattar nada, men det spelar ingen roll! Det är vad jag tycker som är viktigt för mig & jag tänker inte suta spela för att vissa tycker att jag börjar bli för gammal. The sims har egentligen 13 års gräns så många har fått fel uppfattning. Jag tycker att alla borde pröva det innan dom dömer, ni kanske blir förvånade :). Jag hoppas att mina kompisar förstår att dom inte kan ändra den jag är via det här inlägget.

//Många kramar Josefine
Vi skapar minnen för livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0