Sommarlov & jag gör.. ingenting?

Jag kan inte fatta att det är sommarlov & jag sitter i pyjamas vid datorn?! Hur sjukt kan det bli.. Men vädret är inte så perfekt direkt så det kanske inte är så konstigt, dessutom så är det ju första dagen på sommarlovet, jag har liksom mycket tid att bli brun på. Jag stör mig grovt mycket på mina föräldrar som vägrar ge mig The sims 3 i present i förväg, jag vill ju inte vänta xD!  Så jag får väl nöja mig med 2:an som jag tröttnat på ganska mycket eftersom jag prövat allt redan, men jag måste ju ha något att göra xd.
Vad ska alla göra i sommar?? Hoppas att ni kommer att ha en bättre sommar än mig ;)  Jag ska försöka att strunta i skitvädret som tog min första dag på sommarlovet, Ingen vidare början ^^. Men jaja.. Welcome to Sweden, biatch!
Aja, ska gå nu :/   Puss på er, ha en toppenbra dag nu!

//Kram, kram* Josefine :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0