Sommarlov <3

Äntligen! Jag har slitit som fan, fått 2 poäng på matteprovet & tillslut klarat mig igenom terminen!!! Gud va skönt att äntligen få sova läääänge på morgonen :p. Vädret var inte direkt toppen idag men jag hade iallafall min klänning på mig. Jag kommer att lägga in en bild på den som jag lovat men den vart inge bra men den får ändå duga, jag var tvungen att göra på automatiskt avlösare eftersom min syrra hade sin skolavslutning innan mig :p. Jag var med Freja efteråt & vi såg på film. Ett bra slut på första dagen med sommarlov är ju att det är ugly Betty & Desperate housewives på kanal 5 ikväll. Eller, det blir inte direkt ett slut men en nervarvning på kvällen :P.

På fredag så ska vi ha gatufest men det ska typ bli skitdåligt väder så det kommer nog inte bli så roligt.. Men det är ju inte så ofta man ser alla på gatan så det är väl ändå roligt.. antar jag... Jag hoppas att det inte kommer att bli dåligt väder hela sommaren för då kommer jag seriöst bli deprimerad. Tur att jag iallfall kommer att slippa Sverige i typ 2 dagar då vi ska på disney land i Paris.
Jag längtar tills jag får mitt barnbidrag, då ska jag köpa en jättesöt klänning för 500 som jag såg i tidningen FRIDA. Jag hoppas att dom har min storlek på den vilket dom troligtvis har :p. Gaaach va jag är hungrig :S Hoppas att vi skulle åka & äta thai mat för jag är inte särskilt sugen på fisk.. fast det är jag egentligen aldrig ändå :p.
Nu ska ni få en bild på min klänning! :)

//Många kramar Josefine
där är den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0