Sommarjobb

Nu gäller det att njuta av helgen, för på tisdag så ska jag börja sommarjobba.. wohoo. Men jag behöver pengarna så jag får stå ut, jag tänkte gå på grönan några fler gånger i sommar, det är därför jag behöver pengarna. Jag är väldigt överbetald på mitt jobb eftersom jag sommarjobbar hos min mamma xD. Men man blir tvungen att göra dom tråkigaste sakerna som finns! Till exempel arkivera, rensa & städa. Låter inte så kul, eller hur ?? Jag får genomlida 2 veckor av slaveriet, en vecka i juni & en vecka i augusti. Min syrra ska också sommarjobba där.. tyvärr. Jag börjar alltid bråka med henne om vad hon ska göra & vad jag ska göra, det är sjukt. Det ända positiva med jobbet är att man får träffa en massa Bichon friseér!! Mammas jobbar kompis är uppfödare, det var så vi fick Mizzie.

Ikväll så ska hela familjen åka & se på bio, vi ska se The proposal (tror jag att den stavas). Den verkar jätterolig!! Vi ska se på den för att jag började tjata på mamma & pappa om att dom skulle skjutsa in mig & Emelie till stan & köpa biobiljetter till oss. Jag ville se 17 again, men då så bestämde dom att det skulle bli en familjekväll idag, så vi skulle bestämma (bara dom egentligen) vilken film vi skulle se på & då blev det den. Visst verkar den väldigt rolig men jag hade hellre sett 17 again eftersom jag är ett stort fan till Zac Efron, dessutom verkar filmen fett bra! Jag får väl göra det efter 2 juli (fyller år då), då får jag ju pengar av morfar (han ger alltid pengar).
Tove visade mig ett videoklipp med Justin Bieber för några dagar sedan, jag hade aldrig hört om honom innan. Nu tycker jag att han är fett bra, jag är kär i hans låt ''one time''. För tillfället så sitter jag & lyssnar på The Script - The man who can't be moved. Jag älskar alla deras låtar förutom I'm yours, den hatar jag xD. Nu ska jag logga ut, ses!

Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0