smygpremiär

Jag visste det inte själv men det var en smygpremiär jag var på igår, "The proposal" har egentligen premiär på onsdag. Den var iallfall jätterolig, en gång så började jag gråta för att det var så roligt xD. Den är verkligen värd att se!!
Idag så ska jag inte göra något speciellt, jag försöker gå upp tidigare på morgonen men det går inte så bra. Jag går och lägger mig vid ca. 02.30 typ varje dag & så går jag upp 11.30.. & på tisdag så måste jag gå upp senast 07.40 eller något..
Jag sitter & sjunger högt & falskt eftersom jag är ensam hemma, eller Mizzie är hemma men hon kan sova även fast jag har på hög volym & sjunger ännu högre xD. Hon har väldigt dålig hörsel, dessutom så är hon riktigt korkad! Vi brukar säga att hon har ludd i hjärnan. Hon tror liksom att dom leksaker som piper är hennes barn & ifall dom piper så börjar hon gnälla & tar hand om dom. Mamma & Emelie brukar bli tvunga att klippa upp dom (ifall det är tygsaker) & ta ut pipkudden & sedan sy igen dom. Aja, nu ska jag göra brunch.. ses!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0