Rubrik?

Heej alla! Idag så hade vi halvstudiedag eftersom vi bara skulle städa skåpen, det var bra tycker jag xD. Men våra mentorer är helt blåsta så vi var tvungna att sitta en timme & göra ingenting för att vi inte fick gå innan lunch. Dom vart typ skitsura på mig för att jag sa emot dom & var otrevlig xd. Men jag gillar inte dom & det bryr jag mig inte om ifall dom får veta :p. Jag kan inte fatta att mitt sommarlov börjar imorgon?! Tänk, jag slipper Timo & Helena (mina mentorer) i typ 2 månader?! Kan livet bli bättre??  :) Jag har sötaste klänningen! Jag ska be min syrra fota mig imorgon i den så jag kan lägga in den imorgon så ni får se hur den ser ut.

Jag var med Freja & Agnes idag efter skolan. Det var roligt :p, vi såg på The Holiday -- eller en del av den. Agnes gick helt plötsligt ut & gick runt en gräsplätt & gick sedan in, man blev ju ganska förvånad xD.
Det var allt jag tänkte berätta om idag :).


//Många kramar Josefine


jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0