Övernattning

Igår kväll så sov jag över med Amanda. Jag ringde henne typ klockan 12.00 för att mina föräldrar skulle åka förbi Forum & undrade ifall jag inte kunde bli avsläppt där med en kompis.. Amanda kunde så hon kom efter typ en halvtimme & då åkte vi. Jag shoppade en massa men Amandas kort hade blivit spärrat så hon kunde typ inte handla något. Efter några timmar så kom mina föräldrar & hämtade oss där & så åkte vi hem till mig :P. Amanda ringde sina föräldrar & frågade ifall det var okej att jag sov där, sen så pratade jag med mina föräldrar så vi fick xD. Min mamma skjutsade oss till Amanda, vi gick först in på datorn & sen så lekte vi med hennes råttor. Sen så skulle vi äta, det blev tacos!! Vi gick in på datorn efter maten & när hennes föräldrar hade gått & lagt sig så gick vi & satte på filmen Bolt, hennes brorsa var också med & tittade. Sen så såg vi på Wildchild, hennes brorsa sa först att han inte ville se den för att det var en tjejfilm men han gjorde det ändå, & han tyckte att den var rolig!! När den var slut så satte vi på Beethoven 3 xD. Men vi orkade inte se hela så vi stängde av efter typ halva & gick & la oss. Då var klockan  03:30.. På morgonen så åt vi frukost (visst är jag duktig?!) & gick sen in på datorn, men det var så tråkigt att vi stängde av den.
Efter ett tag så gick vi & spelade något mördarspel på deras xbox, det var skitkul XD!!!  Sen typ klockan kvart över tre så skjutsade dom hem mig för att dom skulle åka & lämna in Amandas mobil. Det var nog allt jag hade att säga :P.


Kram*
                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0