Onsdag

Idag så sommarjobbade jag, det var så tråkigt att jag höll på att dö.. dessutom så var jag grovt trött. Jag gick upp klockan 07.00 ?!?! Det är galet att vissa gör det frivilligt, jag gick typ i sömnen hela dagen! Att gå upp tidigt på morgonen funkar inte riktigt för mig xd. När jag kom dit så halvsov jag i soffan, men min mamma förstörde såklart det.. Sen så fick jag uppgiften att fixa papperslådor så att man kan lägga saker i dom :p. Sen så fick jag tvätta plast lådor typ hela dagen, efter lunchen så tvättade jag klart alla lådor & sen så skulle jag dammsuga men jag blev så rädd för att det var en massa insekter där jag skulle göra det för att dom har en öppen ventil eller vafan det var xD. Så jag fick sortera papper istället & lägga dom i bokstavsordning, wohoo va roligt! *host*
Imorgon så ska jag & Emelie typ få måla & sånt, det är förhoppningsvis roligare än att sortera papper & tvätta lådor. När jag kom hem så gick jag & köpte en magnum almond, mmmm va gott!! Sen så kollade jag på the hills & nu så ska jag logga ut, ses!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0