Midsommar!

Idag så är det midsommar & det är för tillfället ganska soligt ute. Efter lunchen så ska hela familjen till Björkan, alla småbarn kommer att dansa runt midsommarstången medans ungdomarna går runt med sina kompisar. Det är en typisk midsommar i Norra Ängby. Jag hoppas att åtminstonde någon jag känner kommer att vara där, men tyvärr så bor dom flesta en bit bort. Jag brukar bara sitta på filten & titta på tills jag går hem & gör något annat. Låter kanske inte så kul men man överlever :P. Dom flesta firar med sill & potatis medans vi käkar köttfärssås & pasta.

Igår så kom min syster hem från Italien, hon har blivit LITE brun & är jättestolt. Jag försökte få mina föräldrar att vilja fira att hon kommit hem men dom fattade (såklart) att jag bara ville ha godis & sånt xD. Nu så är lunchen klar så jag måste logga ut!
Glad midsommar!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0