Ledig!!

Jag är ledig från sommarjobbet för att mamma är sjuk, ifall hon fortsätter att vara det så kommer jag att bli tvungen att sommarjobba 2 veckor i augusti vilket gör att jag inte får några pengar förrän i augusti vilket inte funkar eftersom att jag vill gå på grönan några gånger!? Aja, jag får hoppas att hon blir frisk snabbt men det verkar inte så, hon är värsta förkyld & man känner inte igen hennes röst, hon är också hängig & trött. Jag är bara lite småförkyld, sån tur har jag xD. Jag har messat alla mina kompisar & hoppas att någon av dom kan göra något men jag tror nog inte det, för vissa svarar aldrig på sms :p. Mikaela kunde göra något imorgon, då är det bara att se ifall mamma är frisk eller sjuk imorgon. Aja, ha en bra dag!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0