Konfirmation

Idag så ska typ hela släkten kolla när Emelie komfimerar sig. Jag är tvungen att gå, jag vill egentligen bara vara hemma & lyssna på Michael Jackson xd.. Det är typ det ända jag vill göra just nu :/. Efteråt så kommer Emelie få en massa presenter & ska vi äta prinsess tårta. Just  nu så skriver jag i bloggen, lyssnar på Michael Jackson, smsar med Sarah & är inne på playahead. Jag gör ganska mycket samtidigt :p. Jag & Sarah har inte pratat med varandra bara för att en Idiot hade sagt till mig att hon hade sagt en sak om mig. Det var förstås inte sant, jag fattar inte att jag trodde på Idioten :S.
Nu så ska jag se på den 14 minuter långa ''thriller''. Ses!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0