Kanabadet

Idag så var jag på kanabadet med Amanda & Freja, det var jättekul! Vi kom dit typ klockan kvart i två & då så hoppa vi i vattnet typ direkt. Vi hoppade från hopptornet & hade roligt :p. Men Freja kände något mot sina ben när vi var i vattnet & det visade sig vara hennes nycklar som hade legat i hennes ficka utan att hon vetat om det (hon hade badshorts). Hon hann inte få tag på dom så just nu så ligger dom ca. 6 meter ner i vattnet. Freja gick upp & ringde & berättade det för sin mamma, hon var tvungen att gå för att hon skulle hämta sin lillebror. Jag & Amanda solade en liten stund & gick sedan & badade igen. Vi åt också kakor :P. När vi gick upp så gjorde vi oss klara & började gå hem. Jag köpte tidningen FRIDA sommarspecial & aftonbladet, jag brukar inte köpa aftonbladet men det handlade om Michael Jackson. När jag kom hem så började jag med att läsa aftonbladet & sen så började jag läsa FRIDA. När jag kommit halvvägs i tidningen så ropade pappa på mig. Han sa att jag kunde se filmen han hade spelat in igår så jag satte mig & kollade på den. Sen så läste jag klart tidningen & nu sitter jag här & lyssnar på Michael Jacksons låt ''they don't care about us'' (prison version) på youtube, den är verkligen bra, jag älskar typ alla hans låtar!! Jag har bara hans skiva dangerous men jag tänker köpa hans andra skivor också. Tänker kolla på Michaels musikvideor nu :P.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0