Jag vann!

Heej igen på er! Jag tänkte bara berätta att när jag var i Björkan så köpte jag lotter (det ända jag gjorde) & då vann jag strössel & en röd kratt-spade som min mamma fick xD. Jag prövade ena strösslet (mintströssel) till glass & det var faktiskt väldigt gott! Jag vann också tuttifrutti & choklad strössel. Mizzie (min hund) blev iallfall väldigt uppspelt eftersom det var en massa hundar där. Hon tittade sig omkring som en galning medans alla ville gå fram & klappa henne.
Ikväll så blir det fredagsmys med jordgubbar, chips & läsk. Jag ska försöka leta igenom alla våra filmer (har väldigt många) & välja någon som jag inte sett på länge & som jag vill se. Riktigt mysigt kallar jag det, hoppas att hela familjen kollar tillsammans så kan vi tända en brasa också..

Regnmolnen börjar komma mot Norra Ängby & jag hoppas att dom bara ska försvinna (vilket aldrig händer). Jag chansar på att det blir MYCKET regn men vad vet jag ?! Det kanske bara blir lite duggregn som sedan fortsätter vidare bort från Ängby.

Kram*
Mizzie

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad ssöt hund

2010-02-08 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0