En dag med Tove

Idag så var jag med Tove. Vi är väldigt ledsna pågrund av att Michael har avlidit. Vi satt & kollade på hans videor på youtube typ hela dagen. Jag vet inte vad jag ska göra, kan inte sluta tänka på honom!! Han betydde mer för mig än jag trodde när han levde, det är så hemskt allting. Han som var/är så fantastisk, jag hatar alla som påstår att han är en pedofil, för dom är så tröga att dom inte fattar att dom anklagade honom för det för att få pengar. Usch, nej jag gillar verkligen inte dig ifall du är en sån som hatar Michael, jag menar vad har han gjort dig?! Det ända han har gjort är att skapa fantastisk musik.
R.I.P Michael Joseph Jackson, the king of pop. Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0