En dag med Josefine Ayertona Söderberg

Idag så har jag varit med Jossan, (har en blogg med henne, http://www.josefinornas.blogg.se/) vi har typ bara sett på film ^^. Men innan vi satte igång film maratonet så var vi & köpte över 1 kilo godis, jag antar att vi blir sedda som tjockisar nu men det struntar jag i xD. Det var typ 2 veckor sen jag & Jossan träffades så då måste man ju få göra vad man vill?! Fast..  vi åt typ bara 7 godisar var xd, vi var inte så sugna :P.
Vädret har inte direkt varit så roligt idag.. okej, det ÄR skitdåligt & det gör mig deprimerad! När jag & Jossan skulle cykla hem från affären så började det spöregna, jag är fortfarande blöt & det var flera timmar sen. Men vad kan man säga?? Vi är otursbarn xD! Nu är jag faktiskt avundsjuk på min syrra som är i varma Italien?! Kan det bli bättre för henne?? Hon är ett turbarn, alltså raka motsaten till mig ;). Hon ligger säkert & solar just nu medans jag blir blekare & blekare för varje dag, brännan som jag fick i Thailand håller liksom inte förevigt.. tyvärr. Nu har det börjat
regna --- igen. Wohoo, perfekt sommarlov -.-?! Aja, bäst att jag loggar ut nu.. Ses!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0