Aaw

Heej alla! Var ni & kollade på Alexander Rybak i k:fem igår? Om inte, synd, det gjorde inte jag heller :/. Jag kunde inte gå eftersom jag hade bråkat med några & även fast jag var den som berättade för dom om att han skulle komma till k:fem så fick inte jag följa med för 1 person som jag är osams med. & hon var sist med på att följa med. Tack så mycket. Jag vart ledsen eftersom det var den ända gången han skulle uppträda i Sverige.. på länge. Jag tycker att han förtjänade att vinna eurovision!

Gud va kul det är att bo i Sverie, regn 24/7. Just nu så spöregnar det, whooo vilken bra slut på terminen! Om det regnar på skolavslutningen så kommer jag att bli riktigt sur eftersom min klänning inte är gjord för att användas i regn.. & jag vill verkligen ha den på mig på skolavslutningen för att den är så söt! Men det går inte ifall vädret suger.. då blir det ett par urtvättade jeans & en tröja, det vill jag verkligen inte ha på mig, usch! Nu borde man känna att sommarlovet snart är här men det känns mer som att det är början av mars & att snön nyligen smält, jag vet, visst är jag på bra humör?? Men tanken på att jag fyller år om mindre än 1 månad gör mig mycket gladare! :p Nu ska jag logga ut! Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig ;).


//Många kramar Josefine


Kommentarer
Postat av: thaikalle

Grattis i förskott

2009-06-04 @ 16:54:55
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahah, tack =)

2009-06-14 @ 16:49:04
URL: http://nordlandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0