Vart tog sommaren vägen ?!

Nu sitter jag vid datan & kollar ut genom fönstret --- det spöregnar, åskar & så kommer det blixtrar lite då & då. Svårt att tro eftersom det var över 30 grader igår, jag menar... HALLÅ?! Det kanske inte är så smart att jag sitter vid datorn då men jag tar risken :p. Det har börjat lugna ner sig Lite, jag är VÄLDIGT glad att det inte var igår det regnade, man vill inte direkt fylla år när det spöregnar. Emelies kompis fyller år idag, HAHA! Otur ^^. Jag kanske ska gå på bio med Amanda idag, dvs. ifall vi hittar någon film vi vill se på xD. Jag hoppas det, för jag ville se Baksmällen men den har hon sett & hon ville se The proposal men den har jag sett xD. Så vi får hitta någon annan antar jag :p. Jag sitter & lyssnar på Michael Jackson (vilken nyhet?!?! ;o). Jag fick the sims 3 igår som jag redan visste att jag skulle få, men då visade det sig att min dator var för gammal för att jag skulle kunna spela så jag blir tvungen att vänta tills mamma kommer hem så får hon titta på det (min vanliga tur). Men jag fick the sims 2 herrgård & trädgård också så jag kan spela the sims 2 så länge. Man får fett fina saker på det. Man får nya snygga frisyrer, fast det är synd att man inte får några nya kläder.. Aja, jag ska inte tråka ut er med mitt tråkiga sims snack ;). Jag fick också presentkort på gina tricot (500 kr) & presentkort på bio (300 kr). Jag fick ett nytt minneskort till min gamla fula mobil (2 gb). Men det var fel sort så pappa ska åka & byta den idag. Jag fick också nytt the sims 2 för att jag på något sätt tappat bort det gamla xD. Nu så ska jag kolla på sf.se efter någon film att se på!

Kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

och body butter ! :)

2009-07-05 @ 12:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0