Michael Joseph Jackson, vi minns dig <3

Idag så begravs Michael Jackson, detta ska ske klockan 08.00 (17.00 i svensk tid). Tv4 kommer att visa en massa klipp med honom, facebook kommer att visa minnesstunden med honom & MTV kommer att ha ett program om honom 20.00 idag. Juste, om ni inte kan få nog av Michael så visas det topp 10 med honom varje morgon klockan 10.00!! Idag så ska jag kanske gå på bio med Amanda, vi ska typ se natt på museet 2. Min högsta önskan just nu är att få vara med på minnesstunden, men det går inte eftersom det är i U.S.A & bara dom som bor i U.S.A som får vara med på den (ifall man har turen att bli utlottad). Om dom skulle lottat ut från Sverige med så skulle jag helt klart åka ifall jag hade sån tur med mig att bli utlottad, då skulle jag ta pengarna till resan från mina sparpengar :p. Men nu så är det omöjligt så jag blir tvungen att vara deprimerad i regniga Sverige istället.. Just nu så lyssnar jag på hans låt ''Remember the time''. Den är så jävla bra ;o, när jag blir äldre så ska jag helt klart flytta till U.S.A & sen så ska jag besöka Michaels grav 25 juni varje år & lämna blommor & tända ett ljus medans jag sitter & bölar.. Så ser mina framtidsplaner ut XD. Nu så lyssnar jag på ''Rock with you'' :D, den är så himla bra! ÄLSKAR ALLA HANS LÅTAR!! :D
Nu så ska jag gå in på sf.se & kolla efter något på bio!

Kram*

Älskar dig, varför försvann du ?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0