Självmordsvåg

Igår så läste jag i aftonbladet & blev ledsen & chockad över att få veta att mer än 12 personer har tagit självmord pga. Michael Jacksons död. Jag kanske är väldigt ledsen över det men att ta självmord är onödigt, för någon annan som hade velat leva mera än den som tog självmord hade kunnat leva. Man lever bara 1 gång & man ska därför ta vara på livet. Vad är det annars för vits med att få ett liv ifall man bara tänker kasta bort det ?? Fansen visste ju att han skulle ha dött oavsett, han dog väldigt tidigt kan jag medge men bara för det så ska inte fansen ta självmord, jag är väldigt säker på att Michael inte hade velat att fansen tog självmord.. Vilka ska då föra hans musik vidare ?! Jag tycker att det är väldigt hemskt att dom gör det ändå, man ska ju leva för att kunna sörja honom, om man är död hur ska man då kunna minnas honom ?! Då kan man inte skapa minnesstunder, han har tystnat men musiken kommer ändå att leva vidare.
R.I.P Michael Joseph Jackson <3

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0