Shopaholic (I know)

Idag så var jag med Tove på morgonen (morgon för mig typ lunchtid för er), vi spelade guitar hero.. Men jag kände att jag var TVUNGEN att handla kläder (ska ju till Frankrike på söndag). Så jag gick till tuben & ringde Amanda (Tove var tvungen att stanna hemma för hon skulle till hennes bästis Monas land) & frågade ifall vi kunde åka & shoppa. Hon kunde så jag mötte henne i blackan & så åkte vi till vällingby, där var jag så himla smidig & snubblade i trappan på väg upp till torget. Jag börja typ halvgarva & skämdes jävligt mycket xD. Sen så gick vi till H&M & jag köpte 2 mascarer, sen så gick vi till gina tricot för Amanda skulle kolla ifall bikinitoppen som hon ville ha fanns. Men det gjorde den inte så vi gick & köpte paj på donken & åkte sen till hötorget. Där fanns den inte heller men Amanda hittade ett linne hon ville ha. Sen så gick vi till torget där Amanda köpte ett par hjärtformade glasögon. Sen så gick vi till H&M & jag köpte en (enligt mig) brun snygg fransväska som jag skulle ta med mig till Frankrike. Sen så gick vi till monki, där hittade Amanda ett hårband som hon köpte. Jag hittade ett linne & en magtshirt som jag köpte (det var 50% rea på dom). Sen så gick vi till donken där jag (som den tjockis jag är) köpte en till paj :p. Sen så gick vi till kicks där jag köpte brun utan sol spray & hårvax (för tjejer :p), man får typ jättebra volym med det vaxet. Sen så var klockan 18.00 så vi åkte hem.
Mina föräldrar kom nyligen hem, dom hade köpt aftonbladet så jag kunde få minnestidningen med Michael Jackson (68 sidor) som man får ifall man köper aftonbladet idag & imorgon. Nu så tänkte jag ladda in lite låtar till ipoden (MJ ofc).

Kram*

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0