Regning dag -- wohooo..

Idag så har jag varit med Tove, fast innan hon messade mig & undrade ifall vi kunde göra något så satt jag & körde sims 3 :p. Hon messade runt 15.00, hon hade just kommit hem från landet. Sen efter typ 40 minuter så möttes vi vid wook resturangen, där köpte vi lite mat & stack hem till henne. När vi ätit klart så gick vi ner i källaren (Toves rum) & kollade på bilderna som fanns på hennes gamla dator (hennes nya är på lagning). När vi kollat igenom alla bilder så installerade vi mitt sims 3 på hennes dator & började köra medans vi sjöng HÖGT till skivan ''Dangerous'' (Michael Jackson). Jag sjöng helt & hålet falskt medans Tove sjöng fett fint, that's life xD. Sen på kvällen så stack vi till pizzerian & käkade, när vi kom hem så försökte vi sätta på min film Bolt som jag fick igår. Men det visade sig att hennes dvd hade pajat så vi gick ner istället & satte oss. Sen så kom hennes mamma & hennes kille hem & då åt vi glass & drack te. Sen så började vi köra guitar hero på easy (JAG ÄGDE UT HELA VÄRLDEN). Sen 23.15 så gick jag hem & nu så sitter jag här :p. Tänkte köra sims 3 nu!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0