Övernattning med Agnes

Jag sov över hos Agnes igår, det var jätteroligt!! På kvällen så badade vi hennes råttor Snövit & Sotis, dom är jättesöta! Sen så cyklade vi ner till plaskdammen & badade i den xD. När vi kom hem igen så satte vi på en film, den var bra men sorglig. Efter det så satte vi på en ny film & en till när den var slut :p. Men jag somnade under den tredje filmen så jag såg ingenting typ. Sen så vaknade jag på morgonen & råkade väcka Agnes när jag gick ner från sängen :p. Vi satte på mtv & kollade på top 10 Michael Jackson som går typ varje morgon. Vi satt & halvdansade till musiken & pratade om honom. Sen så ringde vi Amanda för att vi skulle ha picknick idag, sen så lyssnade vi på mera Michael Jackson & åt isglass :p. Jag tror att vi åt ca. 10 isglassar var igår kväll xD. Sen så gjorde vi oss & klara & mötte Amanda vid statoil där jag gick in & köpte lite saker till picknicken (+ en tidning där det stod om Michael). Sen cyklade vi till Agnes mormors kolonilott & åt lite jordgubbar därifrån & åt det vi hade med oss. Sen så åkte vi till parken där jag & Amanda cyklade i plaskdammen medans Agnes filmade. Sen så satte vi oss & väntade på att den stora gungan skulle bli ledig, när den blev det så satte jag på musik på min mobil (Michael Jacksons låtar, såklart). Vi gungade & lyssnade, jag sjöng lite hög & falsk sång också.. Riktigt roligt!! Sen så åkte vi hem till Agnes & såg på twilight (vi tittade knappt på den för att vi pratade om en massa saker som hänt). Sen så satte vi oss i vardagsrummet & jag började läsa tidningen som jag köpt. Allt i den var värdelöst förutom det om Michael Jackson! Jag tänkte skriva upp några av mina favorit låtar som han gjort (ej ordning):

They don't care about us
Man in the mirror
Heal the world
Beat it
Thriller
Wannabe starting something
Ben
Why you wanna trip on me
Smooth criminal
Black or white
Billie Jean
Bad
You are not alone
& MÅNGA fler!!

Vila i frid, Michael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0