Minnesstunden för Michael Joseph Jackson

Jag var nog inte den ända som såg på minnesstunden för Michael igår. Jag grät typ igenom hela, men värst var det när hans dotter Paris berättade hur mycket hon saknade honom & började gråta, då rann det floder med tårar från mina kinder. Jag grät typ under hela minnesstunden så nu är jag jättetorr under ögonen :p. Michaels bror sa något som jag uppfattade, han sa: nu när du är död så lämnar dom dig förhoppningsvis ifred. Det tycker jag att dom borde gjort för LÄNGESEN! Liksom vad har han gjort förutom att skapa fantastisk musik?? Han kanske opererade sig men det har väl inte vi med att göra ? Han borde ha kunnat göra det utan att bli komenterad, han var fan bara en normal människa som gjorde fantastiska saker med sin röst. Liksom, pressen var på honom för att de ville vara som han tror jag iallafall. Jag menar, vem vill inte kunna sjunga som en gud & dansa lika fantastiskt ?! Jag tycker att Michael borde fått höra allt det där positiva om honom innan han dog, då kanske han fortfarande hade levt idag. Tänk på hans barn som älskade honom, dom förlorade en pappa som hade funnits där för dom hela livet. Vad ska dom göra med livet nu ?! Deras pappa dog när han bara var 50 år, då gav kroppen upp. Vi skulle stöttat honom istället för att trycka ner honom, det gjorde ju bara saken ännu värre. Gud vad jag HATAR pressen som skrev all skit om honom, hur skulle dom må ifall en dag så var hela deras liv blottat för hela världen & dessutom få (troligtvis) falska anklagelser för övergrepp på barn. Ingen mår bra av sånt, nu lämnar dom honom förhoppningsvis honom ifred, jag blev arg efter konserten på Tv4, då hade dom en dokumentär om hans saker & ekonomi.. Dom blottade ÄNNU mer av hans liv, jävla idioter :S.
Efteråt så visade dom hans dangerous konsert från 1990 tror jag att det var. Den var fantastisk! Gud vad jag saknar honom.. Mina föräldrar fattar nada, men jag är inte förvånad. Dom gillar inte Michael själva, dom typ skämtar om honom & jag blir skitsur & går upp på mitt rum.
Idag så ska farmor & mormor komma & fira min födelsedag, min syrra har typ åkt till Skåne eller något :s. HAHA, hon får ingen tårta xd. Hoppas att jag får filmerna jag önskat mig så jag slipper köpa dom själv, jag hoppas även att jag får resten av böckerna till serien ''en shopaholic''. Just nu så läser jag lipstick jungle, jag är nästan klar med den, efter att jag läst ut den så ska jag läsa klart harry potter & dödsrelikerna som jag hållt på med i över ett år nu (har typ inte läst den eftersom jag inte vet vart den är xD). Jag får väl leta antar jag :p.
Jag vill inte göra inlägget ännu längre nu eftersom att ingen orkar läsa så här långa texter egentligen xD.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0