måndag

Just nu så sitter jag & lyssnar på Michael Jacksons låt ''why you wanna trip on me''. Den är jättebra enligt mig!! Hmm --- jag undrar vart alla i min familj är xd, dom är inte hemma iallafall.. Dom lämnade mig ensam med ''monsterhunden'' Mizzie, hur ska jag överleva ?! ;o  *host*  Jag kan fortfarande inte köra the sims 3 :/. Jag måste typ vänta i en EVIGHET innan jag kommer att kunna köra det :'<.  Tove har laddat ner ännu mer MICHAEL JACKSON låtar till mobilen som jag förhoppningsvis får av henne sen :D. Nu så lyssnar jag på BEAT IT :-D.. Jag älskar så MÅNGA låtar med honom, jag är helt jävla besatt!!! Det kan mina kompisar intyga :p. NEJ! Toves data har krashat O.o MITT LIV ÄR ÄNNU MER FÖRSTÖRT NU!!! Önskar att Michael på något mirakulöst sätt vaknar upp igen vilket är helt omöljigt eftersom dom har tagit hans hjärna & sparat den.. -.-' Stora stjärnor som han borde inte kunna dö?! Just nu så ser jag på en fantastisk video från en konsert 1987 där han sjunger Dirty Diana från skivan ''Bad''. Aja, ska kolla på lite fler videor på youtube!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0