Jag & Tove

Idag så var jag med Tove, vi var hemma hos hennes mamma. Vi satt typ & spelade sims 3 hela dagen :p. Vid lunchtid så började vi bli hungriga så vi gick & kollade ifall det fanns något att äta. Det fanns typ ingenting så vi gick till vivo & köpte mat så att vi kunde göra nacho tallrikar, det vart riktigt gott! Men det kostade, en lunch kostade 184,50. När vi satt & åt så började det ringa på deras hemtelefon, Tove svarade men det lät bara så här: pip, pip, pip, pip. Tove la på men det fortsatte ringa. Vi blev fett rädda för att jag har sett en film med något liknande. Men sen när vi satt & körde sims 3 igen så slutade det ringa, det var riktigt skönt eftersom det hade börjat bli riktigt irriterande. Sen ca. 17.15 så kom hennes pappa & hämtade henne för att hon ska bo hos honom nu. Jag gick hem & där var min syster & hennes kompisar. Jag satte mig & började titta på tv & efter ett tag så gick dom. Jag satt där tills pappa kom hem, då tog jag aftonbladet & gick upp på mitt rum & började läsa om det senaste som dom skrivit om Michael Jackson. Dom ska tydligen visa upp hans kropp i en glaskista i hans gamla paradis Neverland. Det sista han ville var att återvända dit, det fanns för många smärtsamma minnen där, men nu så visar dom upp honom där i helgen ändå, det tycker jag är ganska elakt med tanke på att man borde minnas honom på en plats som han hade velat bli ihågkommen på. Jag önskar att jag kunde vara med men det är ju --- en bit bort. Jag skulle också hemskt gärna vilja se hans stjärna på walk of fame, att få lämna lite blommor där hade betytt VÄLDIGT mycket för mig. Jag får väl nöja mig med bilderna på andra som gör det. Ja, jag är avundsjuk på dom. 
Imorgon så blir jag 13, jag ska vara med Tove på dagen men ska ut & äta på resturang med Emelie & pappa på kvällen. Jag är ganska säker, okej helt säker på att jag kommer att få the sims 3 i present. Ganska sorgligt att det är exakt en vecka sen Michael dog på min födelsedag. Jag är inte den ända som kommer att fira imorgon, 2 av dom andra personerna som också kommer att fira är Lindsay Lohan & Ashley Tisdale som också fyller år då. Grattis i förväg!! :)

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0