Harry Potter & halvblodsprinsen

Idag så ska kanske hela familjen åka & se Harry Potter & halvblodsprinsen. Jag ska försöka få med mig Jossan också!! Den verkar väldigt bra. Hela min familj är Harry Potter galna, vi har varenda film i serien som kommit ut. Jag är ganska säker på att vi kommer att köpa den här också när den kommit ut på film :p.
Det var jätte längesen jag träffade Jossan, vi träffades dagen innan vi åkte till Frankrike. Alltså ungefär en vecka eller något sådant. Jag har läst ungefär 6 böcker under resan så jag har inget kvar att läsa, eller jo.. Harry Potter & dödsrelikerna har jag inte orkat avsluta, men jag vet inte vart den är så jag kan inte läsa den ändå xD. Kanske borde gå & försöka övertala mamma nu.

Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0