Halvfin dag

Idag så har det varit sådär när det gäller vädret, det har varit ca. 22 grader & en massa moln :p. Just nu så regnar det, vad hände med vädret ?!
Jag åkte & handlade på city gross på förmiddagen & på eftermiddagen så skulle jag & Amanda åka & bada på kanabadet men Agnes ringde mig när jag var påväg till tuben. Hon undrade ifall jag & Amanda kunde komma till nälsta badet istället, jag ringde & frågade Amanda & det tyckte hon skulle vara roligt. Så vi åkte dit, vi hoppade i direkt, Agnes var redan där. Vi badade i typ 45 minuter & sen så gick vi & köpte pommes frites. Det var väldigt dyrt där :s. Sen så cyklade Agnes hem & Amandas pappa hämtade oss. Jag hann precis in genom dörren innan det började regna :p, nu så är pappa & handlar mjöl för han ska göra pizza xD. Nu så tänker jag se på en av filmerna jag köpte idag!!
Minns dig Michael Jackson <3

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0